منتديات محبي الاهلي في غزة
عزيزي الزائر مرحبا بك في منتديات محبي الاهلي في غزه
للتسجيل انقر سجل وفعل التسجيل من الرساله التي تصلك من المنتدى الرابط التاني في الرساله
وحياكم الله في المنتدى

عزيزي الزائر مرحبا بك في منتديات محبي الاهلي في غزه
للتسجيل انقر سجل وفعل التسجيل من الرساله التي تصلك من المنتدى الرابط التاني في الرساله
وحياكم الله في المنتدى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات محبي النادي الاهلي في غزة

الرئيسيةأحدث الصوراهداف الاهليصور وخلفيات الاهليالتسجيلدردشة الاهلاويةتواصل معنادخول
ضع ايميلك ليصلك كل جديد

ضع ايميلك ليصلك جديد المنتدى:

facebook
المواضيع الأخيرة
» اهداف مباراة البرتغال وامريكا 2-2 كاس العالم 2014
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1الإثنين يونيو 23, 2014 8:35 am من طرف Admin

» صور مباراة الجزائر وكوريا الجنوبية 4-2 كاس العالم 2014
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1الإثنين يونيو 23, 2014 6:54 am من طرف Admin

» اهداف مباراة الجزائر وكوريا الجنوبية 4-2 كاس العالم 2014
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1الإثنين يونيو 23, 2014 6:07 am من طرف Admin

» الجزائر تكتب التاريخ وتتغلب على كوريا الجنوبية برباعية في مونديال البرازيل
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1الإثنين يونيو 23, 2014 5:03 am من طرف Admin

» اهداف مباراة فرنسا وسويسرا 5-2 كاس العالم 2014
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1السبت يونيو 21, 2014 5:23 am من طرف Admin

» البرازيلى "هالك" جاهز للمشاركة أمام الكاميرون
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1السبت يونيو 21, 2014 4:38 am من طرف Admin

» اهداف مباراة ايطاليا وكوستاريكا 0-1 كاس العالم 2014
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1السبت يونيو 21, 2014 4:36 am من طرف Admin

» بنزيما يهدر أول ركلة جزاء فرنسية بتاريخ المونديال
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1السبت يونيو 21, 2014 4:35 am من طرف Admin

» كوستاريكا تفجّر ثاني مفاجآتها.. تهزم ايطاليا وتُقصي انجلترا
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1السبت يونيو 21, 2014 4:34 am من طرف Admin

» إسبانيا تودع كأس العالم من الدور الأول بعد خسارتها من تشيلي بهدفين نظيفين
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1الخميس يونيو 19, 2014 5:10 am من طرف Admin

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
حبيبه
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_rcapشلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Voting_barشلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_lcap 
bosy
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_rcapشلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Voting_barشلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_lcap 
Admin
HeMa AhLawY
محمد مجدى
ديب ابوراس
هيما الهوارى
أمير الحـب
جارة القمر
mohamed shamaly
تصويت
بريك من هو افضل صفقات الاهلي لموسم 2011-2012
1- وليد سليمان
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_rcap27%شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_lcap
 27% [ 477 ]
2-عبد الله السعيد
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_rcap48%شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_lcap
 48% [ 831 ]
3- السيد حمدي
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_rcap7%شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_lcap
 7% [ 122 ]
4-احمد شديد قناوي
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_rcap10%شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_lcap
 10% [ 174 ]
5-جونيور
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_rcap8%شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Vote_lcap
 8% [ 140 ]
مجموع عدد الأصوات : 1744
اعلانات

الساعة الان بالتوقيت الفلسطيني
روابط هامة

مواضيع مميزة وحصرية

الزوار من تاريخ 26/10/2010

شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته"

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bosy
نائب المدير
نائب المدير
bosy

تقيم المشاركات : 0

شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Empty
مُساهمةموضوع: شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته"   شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1الثلاثاء مارس 01, 2011 8:16 am

شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته"

شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" 119667_news

وجه الإعلامي
مدحت شلبي هجوماً لاذعاً ضد حسام حسن- المدير الفني للفريق الأول لكرة
القدم بنادي الزمالك بسبب عدم السماح لقناة مودرن من التسجيل مع لاعبي
الفريق عقب مباراة الزمالك أمام ستارز الكيني في إياب دور الـ64 لبطولة
دوري أبطال أفريقيا، حيث قال: نادي الزمالك ليس لملكاً لحسام حسن أو عزبة
خاصة به، وهذا الأسلوب لا يجوز العمل به بعد ثورة 25 يناير.

وواصل
شلبي هجومه الشديد على حسام حسن وشقيقه إبراهيم خلال تقديمه لبرنامج "مساء
الأنوار.. الزمالك نادي كبير ولن يتحكم فيه مدير فني أو مديراً للكرة، ويجب
أن يعلم حسام حسن أن المرتب الذي يحصل عليه هو وباقي الجهاز الفني يحصل
عليه من الأموال التي تدفعها قناة مودرن، وبالتالي يجب أن يحترم حقوقها لأن
من حقها الحصول على مقابل ذلك.

وفي لهجة تحدي عنيفة أكد شلبي أنه
يوجه حديثه للمستشار جلال إبراهيم- رئيس نادي الزمالك بأن عليه أن يوقف ما
يحدث من جانب المدير الفني للفريق، وأنه جاهز للرد بقوة في حالة إصرار حسام
حسن على التمادي في منع القناة من أداء عملها، وأن رضاء المدير الفني عن
"عبده كفتة" وبالتالي السماح له بالعمل، أو عدم رضاءه عن "عبده كفتة"
وبالتالي لا يمنعه من أداءه عمله" هو نظام عفى عليه الزمن ولن يسمح بحدوثه.

محمد مجدى
مشـــرف
مشـــرف
محمد مجدى

شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Empty
مُساهمةموضوع: رد: شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته"   شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1الأربعاء مارس 02, 2011 6:24 am

بلاش فضايح
mohamed shamaly
اهلاوي ماسي
اهلاوي ماسي
mohamed shamaly

مُساهمةموضوع: رد: شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته"   شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته" Icon_minitime1الأربعاء مارس 02, 2011 6:27 am

هههههه

مين عبده كفته هادا

هههههههه

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» من مدحت شلبى الى حسام حسن : الزمالك مش عزبتك .. ومودرن بتدفعلك مرتبك .. وأنا مش عبده كفته !!
» زكي ينتقد خوف الزمالك أمام إنبي والسقا مندهش لركلة الجزاء وعلاء صادق يهاجم حسام حسن
» شلبي لحسام: مش عزبتك واحنا اللي بندفع مرتبك ورفضت تصغيرك بعد موقفك من الثورة
» شلبي وشوبير يتقابلان بالأحضان في مودرن
» حسام حسن يهاجم شوبير ويسأل: هو مين علاء صادق ده