منتديات محبي الاهلي في غزة
عزيزي الزائر مرحبا بك في منتديات محبي الاهلي في غزه
للتسجيل انقر سجل وفعل التسجيل من الرساله التي تصلك من المنتدى الرابط التاني في الرساله
وحياكم الله في المنتدى

عزيزي الزائر مرحبا بك في منتديات محبي الاهلي في غزه
للتسجيل انقر سجل وفعل التسجيل من الرساله التي تصلك من المنتدى الرابط التاني في الرساله
وحياكم الله في المنتدى

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات محبي النادي الاهلي في غزة

الرئيسيةأحدث الصوراهداف الاهليصور وخلفيات الاهليالتسجيلدردشة الاهلاويةتواصل معنادخول
ضع ايميلك ليصلك كل جديد

ضع ايميلك ليصلك جديد المنتدى:

facebook
المواضيع الأخيرة
» اهداف مباراة البرتغال وامريكا 2-2 كاس العالم 2014
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1الإثنين يونيو 23, 2014 8:35 am من طرف Admin

» صور مباراة الجزائر وكوريا الجنوبية 4-2 كاس العالم 2014
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1الإثنين يونيو 23, 2014 6:54 am من طرف Admin

» اهداف مباراة الجزائر وكوريا الجنوبية 4-2 كاس العالم 2014
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1الإثنين يونيو 23, 2014 6:07 am من طرف Admin

» الجزائر تكتب التاريخ وتتغلب على كوريا الجنوبية برباعية في مونديال البرازيل
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1الإثنين يونيو 23, 2014 5:03 am من طرف Admin

» اهداف مباراة فرنسا وسويسرا 5-2 كاس العالم 2014
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1السبت يونيو 21, 2014 5:23 am من طرف Admin

» البرازيلى "هالك" جاهز للمشاركة أمام الكاميرون
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1السبت يونيو 21, 2014 4:38 am من طرف Admin

» اهداف مباراة ايطاليا وكوستاريكا 0-1 كاس العالم 2014
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1السبت يونيو 21, 2014 4:36 am من طرف Admin

» بنزيما يهدر أول ركلة جزاء فرنسية بتاريخ المونديال
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1السبت يونيو 21, 2014 4:35 am من طرف Admin

» كوستاريكا تفجّر ثاني مفاجآتها.. تهزم ايطاليا وتُقصي انجلترا
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1السبت يونيو 21, 2014 4:34 am من طرف Admin

» إسبانيا تودع كأس العالم من الدور الأول بعد خسارتها من تشيلي بهدفين نظيفين
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1الخميس يونيو 19, 2014 5:10 am من طرف Admin

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
حبيبه
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_rcapعاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Voting_barعاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_lcap 
bosy
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_rcapعاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Voting_barعاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_lcap 
Admin
HeMa AhLawY
محمد مجدى
ديب ابوراس
هيما الهوارى
أمير الحـب
جارة القمر
mohamed shamaly
تصويت
بريك من هو افضل صفقات الاهلي لموسم 2011-2012
1- وليد سليمان
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_rcap27%عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_lcap
 27% [ 477 ]
2-عبد الله السعيد
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_rcap48%عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_lcap
 48% [ 831 ]
3- السيد حمدي
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_rcap7%عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_lcap
 7% [ 122 ]
4-احمد شديد قناوي
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_rcap10%عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_lcap
 10% [ 174 ]
5-جونيور
عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_rcap8%عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Vote_lcap
 8% [ 140 ]
مجموع عدد الأصوات : 1744
اعلانات

الساعة الان بالتوقيت الفلسطيني
روابط هامة

مواضيع مميزة وحصرية

الزوار من تاريخ 26/10/2010

عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حبيبه
اهلاوي ماسي
اهلاوي ماسي
حبيبه

تقيم المشاركات : 2
: : عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  112910101112f7wxiawr

عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك    عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1الجمعة فبراير 18, 2011 8:17 am

اشهر عبارات الكذب

عايز الحق ولا ابن عمه = مقدمة لكذبة من الحجم العائلي

مش هطول عليك = جملة محشورة جوه قصة يزيد عدد كلماتها
عن 100000000كلمة

وما نشوفلك إلا = يعني موسيقى تصويرية قوتها 7.9
على مقياس ريختر لقصة سخيفة

وما كدبتش خبر = عبارة لنفش العضلات وبداية لكذبة ورسم
بطولات محصلتش إلا فالخيال

انت لسه متعرفنيش كويس = تقال عندما يشعرالمتكلم انه
اتبهدل وانمسحت بكرامته الارض وعاجز انه يعمل حاجة

ربنا يسترعليها = تقال بعد نهاية كل قصة تم فيها نشر
جميع بنات المنطقة وصديقات بنات المنطقة ع الحبل

والله مكانك فاضي وتمنينا تكون معانا = تقال لحرق أعصاب
المستمع واذلال شعوره

بس انت بصراحة يعني متزعلش مني = مصطلح يهيؤك نفسيا
لسماع شتيمه ولكن بطريقة مؤدبة

انا والله مش هاممني = تدل على اهتمام المتكلم حتى الموت بالموضوع

واحنا مالنا احنا = نهاية الحديث البايخ الذي كان يتكلم فيه
على غيره بما لايخصه

الله كريم و ان شاء الله مش هقصر معاك = بعبارة أخرى.. انسى الموضوع

بس ما يروحش فكرك لبعيد = يعني اعمل نفسك مسمعتش
كل البلاوي ال حكيتهالك
bosy
نائب المدير
نائب المدير
bosy

تقيم المشاركات : 0

عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك    عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  Icon_minitime1السبت فبراير 19, 2011 2:20 am

عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك  12076

عاوز تعرف اللى بيكذب عليك أزاى تعال أقولك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» لو عاوز تنام في المحاضرة من غير ماينتبه لك احد تعال وشوف
» الجملة اللى تخلى اى بنت ترد عليك
» شاهد بالفيديو.. شلبي لفتح الله: عيب يا أبوقصة اللى بتعمله فى الزمالك-انت كنت في جرة وطلعت لبره-وسيبك من اللى بيلعب فى دماغك
» أزاى تبقـى رزل فى الكلية ؟؟
» نوال الزغبي تهنئ الشعب المصري وتصور "أقولك إيه" و"هنا القاهرة"